مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

وان‌پلاس بادز ۳ معرفی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۲۰۴۴۷۸
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
وان‌پلاس بادز ۳ معرفی شد + مشخصات و قیمت
ایرباد وان پلاس بادز ۳ از حذف نویز فعال با درایور‌های دوگانه، عمر باتری بالا و وزن بسیار سبک بهره می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز - وان پلاس به‌تازگی از گوشی Ace ۳ پرده برداشت و حالا از یک ایرباد هم رونمایی کرده است. این ایرباد وان پلاس بادز ۳ نام دارد که از حذف نویز فعال با درایور‌های دوگانه، عمر باتری بالا و وزن بسیار سبک بهره می‌برد و قیمت آن تنها ۷۰ دلار است.

ایرباد وان پلاس بادز ۳ از قابلیت حذف نویز فعال تا ۴۹ دسیبل استفاده می‌کند و شرکت سازنده ادعا کرده است که این ویژگی می‌تواند تا ۹۹.۶ درصد از نویز‌های ناخواسته در محیط را حذف کند. این محصول مانند ایرباد‌های پرچمدار به بلوتوث ۵.۳ و کدک صوتی LDHC ۵.۰ مجهز شده است.

وان‌پلاس بادز ۳ معرفی شد + مشخصات و قیمت

عمر باتری وان پلاس بادز ۳ به ۴۴ ساعت می‌رسد و این ویژگی به کمک کیس شارژر ۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن ممکن می‌شود. باتری هرکدام از باد‌ها ۵۸ میلی‌آمپرساعت است. این محصول همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۷ ساعت آهنگ گوش کنید. این دستگاه و کیس آن در دو رنگ خاکستری و آبی به بازار می‌آید. این ایرباد روی پایه‌های خود از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس بادز ۳ معرفی شد + مشخصات و قیمت

وان پلاس بادز ۳ دارای ۳ میکروفون است و این شرکت می‌گوید با کمک هوش مصنوعی می‌تواند نویز را حتی بیشتر کاهش دهد. خود باد‌ها با استاندارد IP۵۵ در برابر آب و گردوغبار مقاوم هستند و وزن هرکدام ۴.۸ گرم اعلام شده است. ایرباد جدید وان پلاس با اندروید ۷.۰ یا ColorOS ۱۱.۰ به‌بالا سازگار است.

قیمت وان پلاس بادز ۳ حدود ۷۰ دلار (۴۹۹ یوآن) است که برای محصولی با این مشخصات بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. پیش‌خرید این محصول درحال‌حاضر آغاز شده است و عرضه رسمی آن از ۱۸ دی‌ماه در چین شروع خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->